ZWROT
Zwrot
2. Aby zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
-
Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail do działu sales@malyswiat.com.pl wnioskowanie o numer autoryzacji zwrotu.
- Pobierz formularz zwrotu i wypełnij go.
FORMULARZ ZWROTU Język angielski / Polski
-
Zwracany produkt zapakuj w nieuszkodzonym stanie oraz w oryginalne opakowanie z całą zawartością. Do zwrotu NALEŻY DOŁĄCZYĆ PARAGON albo FAKTURA – bez tego zwrot nie zostanie uznany. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
-
Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres.
Wszelkie zwroty prosimy przesyłać na adres:
4. Towar powinien zostać zwrócony na wyżej wskazany adres, tj. wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej albo poczty polskiej;
5. W przypadku odbioru zamówionego i opłaconego z góry towaru w salonie stacjonarnym Regał Fabrics&Interiors, klient ma prawo zwrócić produkt w tym salonie bez ponoszenia kosztów zwrotu. Produkt musi być zapakowany wraz z wypełnionym i włożonym do paczki formularzem „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”.
6. Zwrotowi nie podlegają towary użytku osobistego (smoczek, gryzak, butelki do karmienia oraz smoczki do butelek, skarpetki, opaski, majtki, chustki, szczoteczki do zębów, szczotki do włosów ta inne przedmioty użytku osobistego, wkładki, pieluszki, chusteczki ta inne).
Oraz kosmetyki .W której przedmiotem świadczenia jest przedmiot dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W której przedmiotem świadczenia jest przedmiot, którego używanie wymaga zdjęcia blokady, usunięcia zabezpieczeń, jeżeli zostały one usunięte.
W przypadku zamówienia ” Towaru na zamówienie/uszyte na miary ” dotyczy : pościeli, zasłon, organizerom, poduszek ta innych podane w sklepie malyswiat.com.pl , lub w innej ingerencji; że dany towar nie może być objęty prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz.827)- art.38 pkt. 1,3,6. (“Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu , ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami).
7. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócimy klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności dotyczące towaru, od którego zakupu Klient odstąpił. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady użytkowania, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki.
9. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje:
– konsumentom;
– podmiotom gospodarczym, którzy zawierają umowę jako bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zwanym dalej „PB jednoosobowym”.
Wymiany
Niestety, nie zawsze oferujemy wymianę towaru. Przedmioty sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że produkt będzie dostępny, gdy będziesz chciał go wymienić. Zamiast wymiany możesz zwrócić zamówiony produkt, a my zwrócimy koszty na Twoje konto bankowe.
© 2022 MałyŚwiat. Wszelkie prawa zastrzeżone.